woensdag 17 juni 2020

verhuizen en verhuizen en weer een nieuw atelier

De afgelopen 2 jaar heb ik 5 verhuizingen meegemaakt waarvan 3 atelier verhuizingen.
Wat een onrust geeft dit. Aan mijn werk kom ik nauwelijks mee toe.
Vanaf 1 juli werk ik een paar dagen in de week in Amsterdam op ook weer een tijdelijke lokatie. Maar omdat de plek zo anders is hoop ik dat het me ook andere dingen/ontmoetingen en inspiratie zal brengen. Zo af en toe Twente uit te gaan is niet verkeerd. Ik zal mijn zoon en zus misschien wat vaker kunnen zien en vaker musea kunnen bezoeken. Ik ben van plan in Amsterdam vooral te schilderen. Thuis heb ik een tekenkamer uitkijkend over de weilanden. Ook een fijne plek. Gisteren zijn er hier 3 grote vellen prachtig pastelpapier bezorgd en ik kan niet wachten om te beginnen.Een andere tijd geeft andere ideeen en nieuwe mogelijkheden. Niet alleen de wereld om ons heen veranderd. Ik verander zelf ook door al de veranderingen.
 
Een nieuw atelier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten